.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارشناس ارشد مسائل منطقه:
«سید رضی» دست راست سردار سلیمانی بود/ مأموریت‌های ویژه حاج قاسم را انجام می‌داد/ از بشار اسد تا فرماندهان او را می‌شناختند و قبول داشتند/ برخی‌ها به خاطر جدیت حاج قاسم در کار نمی‌توانستند با او همراهی کنند؛ کسانی ماندند که شبیه خودش بودند
«سید رضی» دست راست سردار سلیمانی بود/ مأموریت‌های ویژه حاج قاسم را انجام می‌داد/ از بشار اسد تا فرماندهان او را می‌شناختند و قبول داشتند/ برخی‌ها به خاطر جدیت حاج قاسم در کار نمی‌توانستند با او همراهی کنند؛ کسانی ماندند که شبیه خودش بودند

برآورد جهان غرب این بود که 20 سال زمان لازم است تا داعش را حذف کنند ولی وقتی تکفیری‌ها همزمان در موصل و بوکمال شکست خورد، باور نمی‌کردند چگونه این اتفاق افتاده است؛ فردی که توانست آن جبهه را پشتیبانی کند، قطعا در این جنگ هم تاثیرگذار است، و صهیونیست‌ها هم این حقیقت را می‌دانستند.

 

به گزارش شمال نیوز، دکتر مسعود اسداللهی، کارشناس ارشد مسائل منطقه با حضور در برنامه «به افق فلسطین» به توضیحاتی درباره شهید سید رضی موسوی و اوضاع جبهه مقاومت و همچنین نبرد در غزه پرداخت که بخش هایی از آن را در ادامه خواهید خواند:

 

*شهید سید رضی موسوی، دست راست سردار حاج قاسم سلیمانی بود؛ نقش او فراتر از یک فرد لجستیکی بود و مأموریت‌های ویژه شهید سلیمانی را انجام می‌داد.

 

*شهید رضی در نظام سوریه شخصی شناخته شده بود و از شخص بشاراسد تا فرماندهان و مقامات دیگر او را قبول داشتند.

 

*تا اسم مستعار او (ابومحمد) را می‌آوردیم، در سوریه کارمان راه می‌افتاد.

 

*برخی بودند که به خاطر جدیت حاج قاسم سلیمانی در کار، نمی‌توانستند با او همراهی کنند، در نهایت آنها که با او ماندند، آدم‌هایی شبیه خودش بودند؛ همین مسئله بود که جبهه مقاومت را به پیروزی رساند.



*راه مقاومت، آدم‌هایی می‌خواهد که آماده ایثار و فداکاری باشند.



*اینکه چرا این زمان برای ترور شهید سید رضی انتخاب شد، این بود که اسرائیل در طوفان الاقصی شکستی غیر قابل ترمیم خورده و حالا می‌خواهد تمام عوامل جبهه مقاومت را حذف کند.

 

*برآورد جهان غرب این بود که 20 سال زمان لازم است تا داعش را حذف کنند ولی وقتی تکفیری‌ها همزمان در موصل و بوکمال شکست خورد، باور نمی‌کردند چگونه این اتفاق افتاده است؛ فردی که توانست آن جبهه را پشتیبانی کند، قطعا در این جنگ هم تاثیرگذار است، و صهیونیست‌ها هم این حقیقت را می‌دانستند.

 

*حمایت همه جانبه آمریکا و جهان غرب از رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم که به روابط راهبردی آنها بر می‌گردد ولی اختلاف تاکتیکی بین شخص بایدن و نتانیاهو وجود دارد.



*نتانیاهو ترامپ را به بایدن ترجیح می‌دهد؛ بایدن گفته است سه ماه وقت و همه تجهیزات را به اسرائیل دادیم ولی جز کشتار مردم نتیجه‌ای حاصل نشده؛ او نگران انتخابات بعدی است چون به خاطر حمایت‌هایش از جنایات اسرائیل، میزان محبوبیت و رأی‌هایش کاهش یافته است و احتمال دارد حزب دموکرات، حتی کاندیدای خود را تغییر دهد.



*بایدن خواهان پایان جنگ است و نتانیاهو می‌خواهد ماه‌ها آن را ادامه دهد؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی به قیمت ماندن خودش، حاضر است اسرائیل را قربانی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.